6 Ekim 2010 Çarşamba

BÜLENT UYGUN VE ETİK


uzun süredir yazamıyordum. kah canım istemedi kah fırsat olmadı. bugün uygun'un istifa ettiğini görünce şok oldum. keza izmir'imin güzel takımı bucaspor'u bu yıl can-ı gönülden destekliyordum.karakteri konusunda kafamda soru işaretleri olsa da sivas'taki başarısı ile uygun bu takıma uygundur diyordum.

düşündüğümden de farklı olmadı. iyi bir başlangıç yapıldı lige. bucaspor'un izlediğim maçlarında çok güçlü olmasa da ısıran bir ekip olduğunu görmüştüm. ilerleyen haftalarda uygun'un daha iyi işler çıkarabileceğini düşünüyordum.

ama fiyasko...
ne kadar da haysiyetsizce bir tavır sergilemiş uygun.
kendisine uygun bir tavır mı demeli yoksa.

yönetimle uyuşamayıp gitmeni bir yere kadar anlayabiliyorum ancak ne kulüp bunları doğruluyor ne de basın kuruluşları.

es-es tabii ki bucaspor'dan daha karizmatik bir kulüp. tabii ki buca'ya göre tercih sebebidir. ancak böyle bir dönemde takımı bırakıp rakibe geçmenin etikle yakından uzaktan ilişkisi yok. bu tamamen bir karaktersizlik örneğidir.

bu adam her an herkesi satabilecek bir mantalitede olduğunu göstermiştir. hani meşhur asker selamı da vardır ya bu fener'deyken de hareketlerinden pek haz etmediğim adamın. belli ki çıkarlarına uyduğu anda selamı herkese çakıyor. yazıklar olsun. başarısızlığın da dibine vursun dilerim!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder