18 Ekim 2010 Pazartesi

Hamilton: "Aracımızın Gücünü Kanıtlamak İstiyorum"

Hamilton "Kore Uluslararası Pisti'nde simülastörde sürüş yaptm ve ilk izlenimlerim oldukça iyiydi. Kağıt üstünde pist aracımıza çok iyi uyuyor. İlk sektörde maksimum hız ile birlikte sert frenaj performansı önemli ve bu iki özellik aracımızda güçlü."

"Orta sektör hızlı ve akıcı. Bu tür pistlerde aracınızın dengesinin iyi olması ve iyi bir yere basma gücüne sahip olmanız gerekiyor. Pist oldukça iyi sürücülerin pisti gibi görünüyor. Turun sonu yavaş ve dar ancak orada da ritm ve akıcılık önemli olacak. Pistin yüzeyi iyi olduğu ve yol tutuşu sağladığı sürece ilk Kore yarışının oldukça eğlenceli geçeceğini düşünüyorum."

"Hafta sonu için sabırsızlanıyorum ve çok olumlu bir yarış geçirebileceğimizi düşünüyorum. Son aldığımız sonuçlar göstermese de güçlü bir aracımız var ve bunu pist üstünde kanıtlamak istiyorum." dedi.


Lewis Hamilton'ın söylediklerine bakılırsa yine RedBull'un favori olacağı bir piste gidiyoruz.. Maksimum hız ve sert frenaj diye bahsettiği ilk sektör ile hızlı ve akıcı olup yere basma gücünüzün iyi olmasını gerektiren ikinci sektör dediğini düşünürsek.. Son aldıkları sonuçlar göstermiyormuş ama güçlü bir araçları varmış hikâyesi uydurmuş en son cümlesinde.. İnanmayın bu laflara.. McLaren sorunlu geliyor demek ki Kore'ye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder