21 Ekim 2010 Perşembe

Kore'de Yağmurlu Bir Hafta Sonu Olabilir

Yerel tahminlere göre Japonya GP'ye büyük etkisi olan o denli yağmurun burada da olacağını tahmin etmiyor.

Ama Kore Uluslararası Pisti'ndeki hava, hafta sonunun büyük bölümünde bulutlu, serin ve hafif rüzgârlı olacak; bunun yanı sıra Cumartesi günü geç saatlerde, Pazar günü ise gün içinde az da olsa yağmur ihtimali var.

Bazı haberlere göre de Pazartesi günü Mokpo'da kesinlikle yağmurlu bir hava olacak.

Virgin Takım Patronu John Botth: "Önümüzdeki çok ilginç bir hafta sonu olacağını düşünüyorum"

Yerel haberlere göre isim sponsoru bulunmayan pistteki yarış için şimdiye kadar 60.000 bilet satılmış.

Yarış organizatörlerinin Halkla İlişkiler Sorumlusu Yoo Keun-Sang: "Açıkçası ilk F1 yarışımız iyi hazırlanmadık"

"Eğer bu sene başarılı bir şekilde ev sahipliği yaparsak, gelecek sene durum çok daha farklı olacak."


Yağmur yağsa da keyifli bir yarış izlesek..


Alonso: "İlk İzlenimlerim Olumlu"

Alonso: "Dün gece Seul'e geldim ve bu sabah ilk Kore GP için Yeongam'a geçtim. Öğle yemeğiş ardından piste gittim. Çünkü pistin neye benzediğini kendim görmek istedim. İlk izlenimimin olumlu olduğunu söylemeliyim."

"Her şeyden önce büyük bir sürpriz yok; önceki haftalarda simülatörde gördüklerimiz ile gerçek arasında çok şey aynı. Çok ilginç bir pist görüntüsünde. Üzerinde sürmek eğlenceli olmalı, özellikle de son bölümde. Pist nereye benziyor? Farklı yerlerin karışımı gibi. İlk sektör bana daha çok Bahreyn'i hatırlatıyor; sizi 180 derecelik viraja götüren sert fren gerektiren uzun düzlüğü ile. İkinci bölüm ise Türkiye'ye benziyor, özellikle de 11. viraj. Orası, Türkiye'deki 8. virajı hatırlatıyor. Son bölüm ise Abu Dhabi'nin son bölümüne benziyor"

"Yeni bir piste gittiğinizde sürüş açısından her zamankine göre daha meraklı olursunuz. Bu yüzden Cuma günü ilk turu atmak çok uzun sürecek gibi. Seyre değer bir yarışın içinde olabileceğimizi düşünüyorum. Geçişin mümkün göründüğü en azından bir iki yer var, özellikle de bir kilometreden fazla uzunluktaki düzlüğün sonundaki 3. virajda fren bölgesi. Yarışın ilk turu oldukça hareketli olmalı, hatta kalkışta göreceğimizden fazlası"


Aferin oğlum Alonso.. Sen olumlu izlenimler edin, başarılı sürüş gerçekleştir ki ben de keyif alayım seni izlerken.. Şaka bir yana herkesin ilk kez yarışacağı bu pistte, detayları sürücü kaltiesi belirleyecek diye bir kez daha belirtmek istiyorum.. O kalitede bence fazlasıyla mevcut Alonso'da..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder