Ölümlü Kazanın Ardından Interlagos'ta Değişiklik Yapıldı
Üç sene önce Brezilyalı yarışçı Rafael Sperafico, Interlagos'ta pite giriş öncesindeki hızlı virajın çıkışında lastik bariyerlere çarpması ardından hayatını kaybetmişti.
Sperafico, aracı bariyerlerden geri dönüp rakiplerinin yoluna çıktığında ölmüştü.
Globo Esporte'nin haberine göre Formula 1 yarışı öncesinde organizatörler, hasar veren lastik bariyerlerin yerine 225 metre uzunluğunda yumuşak duvar koymuş.
Yumuşak duvar (içi boş metal bariyerlerin arkasına monte edilmiş köpük kombinasyonu) ile gelen darbenin emilip aracı içinde sıkışık bir vaziyette tutmadan piste göndermesi amaçlanıyor.
Pist Mühendisi Luis Ernesto Morales: "Bu, darbeyi emen bir bariyer"
"Orası, pistin tehlikeli bir parçası, duvar çok yakın"
Haberde bahsedilen kaza..
http://www.youtube.com/watch?v=j_6bEM1SYok
2003'de Brezilya GP, Webber aynı yere tosluyor.. Alonso da ortada kalan parçlaradan birine çarpınca aracı duman oluyor.. Rafael Sperafic'nun şanssız ölümü sırasında araçlar birbirine çok yakın seyrediyordu.. Webber'in kazası sonrası arkasındaki araçla arasında mesafe olması çok daha büyük bir kazayı engellemiş gözlemlediğim kadarıyla..
YouTube - Alonso and Webber huge crash at Brazil 2003
Üç sene önce Brezilyalı yarışçı Rafael Sperafico, Interlagos'ta pite giriş öncesindeki hızlı virajın çıkışında lastik bariyerlere çarpması ardından hayatını kaybetmişti.
Sperafico, aracı bariyerlerden geri dönüp rakiplerinin yoluna çıktığında ölmüştü.
Globo Esporte'nin haberine göre Formula 1 yarışı öncesinde organizatörler, hasar veren lastik bariyerlerin yerine 225 metre uzunluğunda yumuşak duvar koymuş.
Yumuşak duvar (içi boş metal bariyerlerin arkasına monte edilmiş köpük kombinasyonu) ile gelen darbenin emilip aracı içinde sıkışık bir vaziyette tutmadan piste göndermesi amaçlanıyor.
Pist Mühendisi Luis Ernesto Morales: "Bu, darbeyi emen bir bariyer"
"Orası, pistin tehlikeli bir parçası, duvar çok yakın"
Haberde bahsedilen kaza..
http://www.youtube.com/watch?v=j_6bEM1SYok
2003'de Brezilya GP, Webber aynı yere tosluyor.. Alonso da ortada kalan parçlaradan birine çarpınca aracı duman oluyor.. Rafael Sperafic'nun şanssız ölümü sırasında araçlar birbirine çok yakın seyrediyordu.. Webber'in kazası sonrası arkasındaki araçla arasında mesafe olması çok daha büyük bir kazayı engellemiş gözlemlediğim kadarıyla..
YouTube - Alonso and Webber huge crash at Brazil 2003
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder