26 Ekim 2010 Salı

Motherwell vs. Dundee Utd

Motherwell'de uzun süredir sakat olan Esteban Casagolda'nın haricinde Keith Lasley de bu maçta forma giyemeyecekmiş..

Craig Conway ise haftasonu oynanan maçta sakatlanmış ve çok büyük ihtimalle kadroda yer almayacak Dundee United adına.. Orta sahada oynayan Danny Swanson ile savunmadan Darren Dods da henüz iyileşmemiş..


Dundee United menajeri Peter Houston basın toplantısında oyuncularının ellerinden geleni yaptıklarını gördüğünü söylerken, son iki maçta da maça iyi başlayamadıklarını ama ikinci yarıları daha iyi oynadıklarını belirtmiş.. Esas yapmaları gerekenin bu performansı 90 dakikaya yaymak olduğunun altını çizerken, Hampden Park'da oynanacak finalde yer alacağımıza inanıyorum çünkü elimizdeki oyuncular o staddaki kupa final ve yarı finallerini görmüş kadar tecrübeliler demiş..


İki ekip geçtiğimiz haftasonu da bütün golleri Dundee United'lı futbolcuların attığı maçta karşı karşıya geldiler.. Sahadan 2-1 galip ayrılan ise ev sahibi Motherwell olmuştu.. Benim henüz özetini izleme fırsatım olmadı ama Peter Houston'ın da dediği gibi takım pek de iyi bir performans sergilememiş.. Yazılan çizlenlere göre Dundee United adına sahanın en iyisi kaleci Dusan Pernis gösterilmiş..


Motherwell'in ben bu sene iyi yolda olduğunu düşünüyorum.. Avrupa tecrübesi edinmeleri de onların kalitelerini biraz olsun arttırdı.. Bu zorlu maçta ev sahibi yenilmezliği en garanti seçim gibi duruyor..

1 yorum: