18 Ekim 2010 Pazartesi

Schumacher: "Sonunda Herkes İçin Yeni Olan Piste Gidiyoruz"

Schumacher "Sonunda sadece benim için değil, herkes için yeni olan bir piste gidiyoruz. Kore görülmesi ilginç bir ülke olacak ve pist daha yeni bitmiş olmasına rağmen her şeyin yolunda olacağına eminim."

"Yeni yarışları destekliyorum ve bunun spordaki herkes için iyi olduğunu düşünüyorum. Pisti öğrenmek çok zor olmayacak ve yeni koşullara hemen alışma konusuna alışkınız."

"Geçen hafta sonu Japonya'da oldukça iyi bir yarış geçirdik ve tekrar ilerleyip Kore'de iyi bir yarış çıkarmayı umuyoruz." dedi.

Nico Rosberg "Yeni Kore pistinde yarışmak eğlenceli bir mücadele olacak. Şu ana kadar gördüğümüz resimlere göre harika görünüyor ve asfaltın göründüğü gibi kalmasını umuyorum. Yeni pistleri öğrenmek her zaman ilginçtir ve genelde böyle zamanlarda hemen hızlı olabiliyorum. Bu yüzden hafta sonu için sabırsızlanıyorum." dedi.


Bir diğer ön plana çıkarabileceğimiz isim M.Schumacher olabilir.. Araçlarıyla ön plana çıkan isimlerdense Alonso gibi, M.Schumacher gibi sürücü kalitesi de yüksek olan isimler aklımızda olmalı bu yeni pistte yapılacak ilk yarış öncesi.. Rosberg de çok şanslı ki takım arkadaşı M.Schumacher gibi hem aracını hem de takım arkadaşını çok iyi yerlere getirebilecek biri..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder