18 Ekim 2010 Pazartesi

Kubica: "Her Şey Asfaltın Yol Tutuşuna Bağlı Olacak"

Kubica "You Tube'da videoları izledim ve takımdan da mümkün olduğu kadar bilgi elde etmeye çalıştım. Perşembe günü mühendislerimizle pistte yürümeden önce simülasyonda bazı sürüşler gerçekleştireceğim ancak dürüst olmak gerekirse ilk piste çıkış turu tümm hazırlıklardan daha fazla bilgi veriyor."

"Pist oldukça ilginç görünüyor. Her şey var gibi: uzun düzlükler, yüksek ve düşük süratli bölümler ve son sektör çok mücadeleci görünüyor. Bir çok şey asfaltın yol tutuşuna bağlı olacak. Eğer yol tutuşu iyi olursa bazı virajlar rahatlıkla tam gaz dönülebilir. Eğer yol tutuşu düşük olursa oldukça zorlu olacak."

"Bu sene Hockenheim ve Kanada gibi yarışlarda yeni asfalt yüzeyde yol tutuşunun ne kadar yol tutuşu farkı oluşturduğunu gördük. Bu da Kore'de neler olacağı ve rakiplerimize göre nerede olacağımız konusunda tahmin yürütmeyi zorlaştırıyor." dedi.


Kubica'yı bu şüpheli tavrından dolayı listeme almıyorum.. Bahsettiği pistlerden Hockenheim'da sıralamayı Sebastian Vettel kazanırken, yarıştan galip ayrılan isim Fernando Alonso olmuştu.. Bir diğer bahsettiği pist, Kanada'da ise sıralamada ve yarış sonunda gülen isim Lewis Hamilton olmuştu.. Ama şimdi baktım, Kanada'da en hızlı zamana imza atmış Robert Kubica.. Çaktırmadan üst sıralara sızabilir.. Zaten aracını Petrov'a nazaran ne kadar iyi kullandığını defalarca yazdım, çizdim.. Listeme almıyorum diye başlamıştım ama yeniden notumu alıyorum Kubica için..

1 yorum:

  1. arka arkaya atınca bir önceki sayfada da yazılar kalmış.. kore gp hakında haberler geldikçe, altında mavi tondaki yazılarla yorumları mı da yapacağım.. yarışın haftasonu geldiğinde ise sıralama ve grup bahisleri için fikirlerimi belirteceğim..

    YanıtlaSil