31 Ekim 2010 Pazar

Hamilton: "Brezilya Benim İçin Yegane Deneyimlerle Dolu"

Genç sürücü, ilk sezonunu geçirdiği 2007'de fırtına gibi bir sezon geçirmesine rağmen son yarıştaki hatası ile şampiyonluğu kaybetmiş, 2008'de de yarışın son virajı öncesinde Timo Glock'u geçmeyi başararak son anda ilk ve tek şampiyonluğunu kazanmıştı.

Hamilton "Brezilya'da her zaman yegane deneyimler yaşıyor gibiyim. Formula 1'de ilk yılımda bir çok araçla mücadele ettim ve ancak 7. olup şampiyonluğu kaybettim. Bir sonraki yıl ise zor bir yarıştı ancak son turumda 5.liği kazanıp şampiyon oldum. Geçen sene sıralamalarda hata yaptık, 17. oldum ve KERS'in de yardımıyla birlikte 3.lüğe kadar yükselerek kariyerimin en iyi yarışlarından birisini çıkardım. Bu sene normal bir yarış geçirmeyi tercih ederim!"

"Brezilya'ya en hızlı araca sahip olmayacağımızı bilerek gidiyoruz ancak yine de iyi çalışabilecek bir paketimiz var. Güçlü bir motorumuz ve iyi düzlük hızımız var bu yüzden yine de hızlı olacağız. Bu kombinasyonun pistteki en iyi geçiş noktası olan birinci virajda iyi geçiş şansı sunmasını umuyoruz."

"Şu anda herkesin zihninde şampiyonluk olduğunu biliyoruz ancak ben çok fazla düşünmüyorum. Şansımı Abu Dhabi'ye taşımak için iyi bir sonuç almam lazım, bu yüzden önceliğim bu. Ne olursa olsun, sıkı bir mücadele olacak." dedi.


Hamilton için sezonun en kritik yarışı.. Mutlak kazanması gerekiyor ve bu durum agresif olup hata yapmasına da yol açabilir.. Geçen sene 17. olup yukarıları çıkması gibi durumların ortaya çıkması agresifliği açısından iyi olabilir çünkü ön sıralarda yer alıp da agresif olmaya çalışırsa kendine zarar verecektir muhtemelen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder