18 Ekim 2010 Pazartesi

Kobayashi: "Kore Pistini Keşfetmek İçin Sabırsızlanıyorum"

Kobayashi "Sıradaki yarışa giderken çok heyecanlıyım. Suzuka'dan sonra daha da fazla motive oldum. Güney Kore'ye gidene kadar Tokyo'da kalacağım. Bazı sponsor etkinliklerine ve toplantılara katıldım ancak aynı zamanda önümüzdeki yarışa hazırlanarak rahatladım."

"Her zaman sıcak havalardan leyif alıyorum ve tekrar Avrupa'ya gitmektense aynı zaman dilimi içerisinde kalmam iyi oldu. Daha önce hiç Güney Kore'ye gitmedim. Bu sene bazı pistlerde pilotlar, pistleri bildikleri için avantajlıydı ancak bu sefer durum herkes için aynı. Yeni pisti keşfetmek için sabırsızlanıyorum!" dedi.

Nick Heidfeld "Güney Kore'ye ilk kez 2 sene önce gitmiştim. Eski Formula 1 aracımızla gösteri turları atmıştım. O ülkede çalışan ilk F1 aracıydı. Pist yoktu ve direkt olarak Seul caddelerinde sürdüm ve ardından pistin yapıldığı Gwang-ju şehrine gittik. Pist başkentten çok uzakta, bu yüzden uzun uçuşların ardından pek de uygun olmayacak bir şekilde saatlerce yol gitmemiz gerekebilir."

"Şu anda kimse pistten ne bekleyeceğini bilmiyor. Ben de pisti ve tesistlerini görmek için sabırsızlanıyorum. Sürücü açısından önemli olan asfaltın sağlam kalması. Eğer asfaltın son yüzeyi kısa süre önce yapıldıysa o zaman yağlı olabilir ve bu sorun çıkarabilir."

"Yeni pistleri seviyorum çünkü onlar özel sürüş mücadelesi sunuyorlar ve dünya şampiyonası için mümkün olduğu kadar çok ülkede yarışmak iyi bir şey." dedi.


İlk defa Kobayashi'nin yanında yer alabiliriz sürpriz amaçlı.. Pist yeni bitti, belki de bitmedi haberimiz henüz yok ama Kobayashi güzel bir noktaya değinmiş.. Aynı zaman dilimi içerisinde kalmak.. Heidfeld ise eski anılarını anlatsın dursun yine.. Benim pek umudum yok.. Zaten seneye de Meksikalı Perez'e yerini kaptırdı.. Bol bol demeç verecek ki kendini bu camiada tutabilsin.. Yeni pist için Kobayashi ideal isim olabilir.. Karar vermek için çok uzun vaktimiz var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder