26 Ağustos 2010 Perşembe

YENİ ON YILIN İLK FİYASKOSU

bir ay önce galatasaray'ın 2000-2010 yılları arasındaki durumunu değerlendirmiştim. son 10 yılda çok da kötü bir grafik çizmediğini belirtmiştim. yani 2000'de zirve yapan ivme çok dik bir iniş yaşatmamıştı bizlere.

yeni on yılın ilk aylarında ivmenin yükselme eğilimi göstereceğini bekleyen bendeniz hüsran yaşıyorum. rijkaard'a güvenilmesi gerektiğine inanıyordum oysa. fakat bugünkü karpaty maçının ardından yapılan açıklamalar rijkaard'a olan saygımı yitirmeme sebep oldu.

bir teknik adam ne olursa olsun takımının arkasında durmayı bilmeli. yani henüz takımının başındayken. bu hafta sonu eskişehir maçında düşünüyorum da futbolcular kafalarında hangi sözler yankılanarak çıkacaklar sahaya. başlarındaki teknik adam kalitesizliklerinden yakınıyor. düşünsenize siz ayhan akman'sınız bundan sonraki maçlarda bu adam için koşar mısınız? ya da barışsınız? lider meselesinden bahsediyor. düşünün siz arda'sınız koşar mısınız artık?

rijkaard bugünden itibaren futbolcuların komplosuna kurban gidecektir. bana öyle geliyor ki dibe vuruşu yaşayacağız ve rijkaard'ın istifasını göreceğiz. gerçi takımı bırakır ve tazminattan vazgeçer mi bilmiyorum ama onu zor günlerin beklediği ortada.

yeni on yıl dediğim gibi başarılar ile başlayacak sanıyordum ancak bu böyle olmadı. bir düzen oluşacak diye düşünüyordum o da göründüğü kadarıyla başka bir bahara kalmış. ama ilginçtir yönetimin -eğer gerçekse- politikasını destekliyorum.

2 yıl sonra avrupa kupalarından men cezası alacak bir takımdansa mali yapısı düzgün ve avrupada oynayabilecek bir takımı tercih ederim. tabii bu açıklamalar acizliğin maskesi değilse. yoksa ucuz ama gelecek vaad eden transfer politikasını destekliyorum.

adnan sezgin'e de çok haksızlık edildiği kanaatindeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder