21 Ağustos 2010 Cumartesi

AÇIK FUTBOL'DAN HARİKA UYGULAMA

valla kim ne derse desin futbol bloglarının ve bahisçilerinin buluştuğu en önemli platforlardan birisi açık futbol. bunu blogumu kabul edip de yazıları yayımlıyorlar diye demiyorum. harika işlere imza attıkları için diyorum. yazılarınız eş zamanlı hem blogunuzda hem açık futbolda yayımlanırken artık maça ilişkin istatistikleri de yazılarınıza kolaylıkla ekleyebiliyorsunuz. benim cahilliğim mi bilmiyorum ama ben bu uygulamayı ilk defa görüyorum ve çok da yararlı olacağına inanıyorum.

önceden bloglarda maçlarla ilgili yorumları okurken, maçı izlemediysek iki saat acaba kadrolar neydi, kartlar kime çıktı, goller hangi dakikalarda geldi diye araştırmak için bir tarafımızı yırtardık. şimdi her maç postu için istatistikleri yazıya rahatça ve şık bir biçimde ekleyebiliyorsun. ahan da şuna benzer bişi oluyor tabii:

ÖRNEK:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder