8 Ağustos 2010 Pazar

BİTTİ FUTBOL ZEVKİMİZ.

bugünlerde çokça oynadığımdan mıdır bilmiyorum ancak öğle saatlerinde izlediğim ingiltere süper kupası man-che maçı tıpkı PES 2010'daki maçlar gibiydi. ingiltere'de oynanan futbol kim ne derse desin kendisini izlettiriyor. düşündüm de digitürk'e üye olsam bütün yıl boyunca her maçı böyle keyifle izleyebilir miydim? hiç sanmıyorum. bazen o kadar zevksiz oluyor ki bizim liglerimizdeki maçlar.

bugün uzun süre sonra premier ligde mücadele veren iki takımın mücadelesini izledim. eskiden ntv maçları verirken hafta sonları ekrana kilitlenirdik. ah o david ginola'lar ah o zola'lar dönemi...

şimdi bütün büyük ligler şifreli platformlarda. la liga keyfimizin de içine ettiler. dsmart'taymış artık la liga da. birkaç yıldır premier lig'i zaten ancak özetlerden izleyebiliyorum. serie a'nın durumunu bilmiyorum gerçi umarım ntv'de kalmıştır.

neyse şeytan 100 tl ver süper lig maçlarını netten izle diyor. ne yapsam acaba. bir anket yapayım en iyisi:D fikir verirseniz sevinirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder