14 Ağustos 2010 Cumartesi

DİGİTÜRK'E GÜVENEN KAFAMI S....

yok böyle bir şey. geçenlerde blogda da anket yapmıştım ne yapmak lazım diye. anketlerde git kahveye maçını adam akıllı izle çıkmıştı. ama bu mal kafam o sonucu dinlemedi ve aldım webtv üyeliği. o üyeliği yapan ellerimi sii....mm

ligin ilk maçına 1 saat varken nasılmış bir bakayım dedim. tabii bağlanmışlar stada. mis gibi bir görüntü var dedim ki oh be adam gibi maç izlicez.

yok ya bu digitürk'e justin tv müstehakmış. açacan korsanını çatır çatır izleyeceksin. dedik adamlardan adam gibi yayın alırız verelim 10 lira ayda bari keyfimiz kaçmasın. korsan izleseydim de o parayı bu heriflere vermeseydim

.öt olmanın dayanılmaz hafifliğini yaşamaktayım. niyetli niyetli hangi küfürleri ettiğimi bilemezsiniz. yok böyle bir şey hem sinirimden gözümden yaşlar geldi hem de küfür edip mübarek ramazanda günaha girdim.

ulen digitürk.. ah ulen.........................

5 yorum:

  1. :)
    aynı sıkıntıyı bende yaşadım.gerçi ben bilgisayara bağlamıştım problemi ama demekki ondan değilmiş.sonra 2.yarı düzeldi 55ten sonra falan izledim sıkıntı olmadan.sonra eve gelince beşiktaş maçında da problem yaşamadım.
    umarım ilk hafta diye böyledir daha sonra sıkıntı yaşamayız.

    YanıtlaSil
  2. caveksk ya inanamazsın oruç ağzımla etmediğim küfür kalmadı:D şikayet var sitesine yazdım. digitürk'e de yazacaktım ama site açılmıyord:) 100 tl veriyorsun site açılmıyor adam deliriyor. ikinci yarı denemedim bile çünkü çok sinirlendim. beşiktaş maçını bir açtım çatır çatır izleniyor ona da küfrettim ama sevindim de bir yandan:D ama düşünüyorum da bir fener maçı öncesi bana bu badiği atarsa çok dellenirim sanırım:D umarım olmaz böyle şeyler bir daha

    YanıtlaSil
  3. bu arada,
    ben sitede öyle bişey okumadım da umarım bu adamlar bizden derbiler öncesinde extra bi ücret istemez.bursa maçının da bir kısmını izledim bugün sorunsuz sonra dükkandan çıkmam gerektiği için kapattım.sanırım küçük bi aksilik oldu ilk günden o da bizim maça denk geldi.bi daha böyle problem yaşamayız heralde.eğer yine tekrarlarsa ligtv yi de ntvspor gibi izlemeyerek protesto edeceğim.
    cem

    YanıtlaSil
  4. ben de ilk günden sonra problem yaşamadım. derbi öncesi para falan alamazlar. bütün maçlar diye bişey var. o kural geçer. benim tav olduğum bşka bişi olmaya başladı ama o kadarı da olacak artık. maçlar gerçek zamandan 1.30 saniye kadar geç gelio haliyle bize. yani bi yandan harbi tv açıksa ve kenarda maç skoru varsa. sıçtın. canlı izliyorsun havası bitiyo. o yüzden ben maç sırasında telefon dahil her şeyi atıyorum dışarı:D ama kafamın köşesinde lan şimdi ne oldu acaba sorusu sürekli oluyor. boktan bişi bu yaa:D

    YanıtlaSil
  5. öyle ama yapacak bişey yok.bende ne skorlara bakıyorum nede telefon alıyorum yanıma izlerken

    YanıtlaSil