14 Ağustos 2010 Cumartesi

SEZON BAŞLANGICI BİR FİYASKO


lig benim için gergin başladı. bütün galatasaraylılar için öyledir ancak benimki bir önceki postta da belirttiğim gibi digitürk faciası ile başladı. ilginçtir beliktaş maçı için siteyi açtığımda hiçbir sorun olmadan maçı izleyebildim. sinirim biraz olsun geçti. gayet kaliteli bir yayım veriyorlar, kesilme diye bir şey olmuyor ancak önemli bir galatasaray maçından önce benzer bir site problemi yaşarsam fitil olurum sanırım.

anlayacağınız galatasaray maçını izleyemediğim için pek bir yorum yapamayacağım. ancak yenilgiyle başlamak pek de hoş olmadı. rijkaard adına üzüldüm. çünkü ülkemiz bilindiği üzere başarı endeksli yazarların fink attığı bir diyar. rijkaard'ın daha yolun başında böyle bir protestoyla karşılaşması kulüp adına pek hayırlı olmayacaktır.

maçla ilgili söyleyebileceğim tek şey galatasaray futbol takımının henüz 90 dakikaya yayabilecek bir fizik güce sahip olmadığıdır. bunu maçı izlemeden anlayabildiğim. az önce rijkaard'ın milli takım teknik direktörüne "bizim oyuncularımızı neden 90 dakika kullandın, 45 dakika kullansaydın ya" gibi bir serzenişini duydum. rijkaard kesinlikle ülkemize alışıyor.

evet sezonun başında yaşadığım bu fiyaskoyu hiç unutmayacağım. hem digitürk hem galatasaray'ın bana attığı badiği de:))

son olarak maçı izleyemediğimden alsancak'a arkadaşlarımın yanına inerken otobüste bir sürü buca taraftarı gördüm. malum beşiktaş maçına gidiyorlardı. hepsi kombine almış gençlerdi. çok mutlu oldum. izmirli bloggerlar bilir, izmir böyle bir manzarayı çok özledi. maça giden insanlar uzaylılar kadar farklı geldi. senelerdir bizim için böyle manzaralar yaşanmıyor. bucaspor'a nolursa olsun güveniyorum. cm oynayan arkadaşlar belki fark etmiştir. cm'de bu takım harika işler yapabiliyor. özellikle manucho, dady ve mendy süper oynuyor cm'de. gerçekte de yakın takibimde olacaklar. hadi hayırlısı, umarım fazla sakatlığın yaşanmadığı bir lig olur.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder