16 Ağustos 2010 Pazartesi

BİTSİN BU SAÇMALIK



aklı başında bütün gazeteciler gibi ben de bas bas bağırıyorum. bu aptal görüntülerini dünya medyasına vermeyi bırakalım artık. bu ne büyük ezikliktir... gerçi ben biraz daha radikal düşünüyorum ve standların kurulduğu havai fişek gösterilerinin yapıldığı imza törenlerini de aykırı buluyorum. ama hadi onlar olsa da olur.

niang için de beklenen senaryo gerçekleşti ve bir sürü taraftar ağızlarından salyalar saça saça bu futbolcuyu karşılamaya gittiler. bu ülke qatar mı? futbolun yeni yeni sevilmeye başlandığı amerikaya henry gittiğinde böyle mi karşılandı? keita'nın karşılanışını da merak ediyorum aslında.
yanlış bilmiyorsam galatasaray taraftarı jo transferinin fiyasko ile sonuçlanması sonucu havaalanı karşılamalarını bırakma kararı almış. eğer doğruysa isabet olmuş. bu rezilliğin bir an evvel bitirilmesi lazım. gerçi kulüpler internet sitelerinde haydi havaalanına diye haber girdikten sonra bu ülkenin futbolunda pek bir şey değişmeyecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder