24 Ağustos 2010 Salı

SAKATLIKLAR VE YENİ TRANSFER MESELESİ

yeni transferleri beklerken eskilerden gelen kötü haberlerle her gün irkiliyoruz. şunu söyleyeyim: kewell için bu yıl bir maç var bir maç yok yılı olacaktır. bildiğim kadarıyla kasık bölgesindeki ağrıları kronik haldeymiş ve zorlandığı her maçtan sonra koşmasını engelleyecek kadar büyük acı veriyormuş. ozz büyücüsünü her hafta sahada göremeyeceğimiz aşikar.

elano da sakatmış. yeni çıkmıştı sakatlıktan tam anlamıyla hazır olmadan bursa maçında oyuna girdi. ee kılı döndü tabii:)) bu sakatlık meselesi her taraftar gibi benim de canıma tak etti artık. bu nasıl iştir . takımın yarısı sakat. bu adamlar idman yapmıyorlar mı adam gibi? hakan şükür zamanında neden sakatlanmazdı hiç? ben profesyonelce yaşıyordum diye cevaplıyor bu anlamlı soruyu. bu adamların kendilerine baktıkları yok!

yeni transferden açtık konuyu öyle devam edelim. bugün 24 ağustos. kaldı 7 gün. tam bir haftamız var yeni transferleri görebilmek için. emana işi zora girdi diye biliyorum. anladığım kadarıyla yapamadık demesinler diye 3. sınıf bir topçu getirecekler. zaten pek bir şey kalmadı piyasada artık. merakla bekliyorum yeni transferleri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder