7 Ağustos 2010 Cumartesi

GOL MAKİNESİ



"aldık bi yam yam atmıo anasını satiim" kevin campell için böyle sözler eden efsane bir başkanın trabzon'unu hatırlıyorum da geçen yılki 11 maçta gol atamama istatistiğine rağmen sabırla beklenen Teo'dan meyveleri toplamaya başlayan trabzon'u takdir ediyorum.

şenol hoca'nın trabzon'daki ilk sezonunu göz önüne koyunca ne kadar da tecrübelendiği, demlendiği, üstad kıvamına geldiği ortada. maç içerisindeki hamleler o kadar akıllıca ki. teo üzerinde ısrarcı olması ve futbolcuyu kampta güçlendirip karşımıza getirmesi de büyük başarı. şimdiki beklentim yattara'da aynı gelişmeyi gözlemleyebilmek. gerçi yattara'nın hayata bakış tarzıyla bu mümkün olabilir mi bilemiyorum ama olursa trabzon bu yıl çok canlar yakar.

alanzinho'nun gerçek yerini bulması trabzon'un ileri uçta pozisyon üretmesine yardımcı oluyor. ben burak yılmaz'ı da çok beğendim. süper lig'in büyük futbolcuları arasına girer deniyordu zamanında burak için. belki de bu yıl onun yılı olur bilemiyorum. büyük futbolcu olacak denilip sonrasında bombası patlayan pek çok futbolcu gibi kademe kademe düşebilir de . bunu zaman gösterecek.

kaleci onur kıvrak da şenol hoca'nın ürünlerinden. kalesinde güven veren bir kaleci. milli takımın volkan'dan sonra yedek olarak da kalesi sağlamdır artık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder