29 Ağustos 2010 Pazar

ÇORUMSPOR 1-0 GÖZTEPE


bu sene sarı kırmızı sevdalarımız lige berbat başladı. iki haftadır galatasarayla çile dolduruyordum. bugün de çorum'dan kötü haber geldi. lige flaş transferler ve büyük bir umutla başlayan ali gültikenli göztepe ligin ilk maçından eli boş dönüyor.

takıma çok iyi trasferler yapıldı. gördüğüm kadarı ile yönetim kesenin ağzını açtı ve neredeyse bank asya 1.lig kıvamında bir kadro oluşturdu. 80'li ve 90'lı yılların efsane beşiktaşlısı ali gültiken'i sportif direktör yaptılar. bu anlamda her şey adım adım planlandı. ancak gel gelelim ligin ilk maçında geçen sezonu aratmayacak bir hüsran. 1-0

ne olursa olsun umudumuzu yitirmemeliyiz sanırım. hem galatasaray hem de göztepe için henüz çok erken. iki takımın da kendine gelmesi için geçmesi gereken süreyi sabırla bekleyeceğim. bank asya'da bu gece altay ve ksk'nin de maçları var. umarım kazanır iki takım da. süper ligde 7 yıl sonra tek takımla temsil ediliyor olmanın mutluluğu bir yana bu utanç tablosunu altay ve ksk'nin bu yıl bozacağına inanıyorum. haydi hayırlısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder