14 Kasım 2010 Pazar

UMUT FAKİRİN EKMEĞİ

bu yıl galatasaraylılar için belki de son 20 yılın en zor sezonu. 2. fatih terim döneminde dahi takım ilk yarı itibariyle bu kadar kötü değildi ve ikinci yarıya ümitle girmiştik.

birçoğumuz gibi rijkaard'ın gidişi ile bazı şeylerin yola gireceğini düşünenlerdendim. hala rijkaard'ın başarız olduğunu savunanlardanım. keza takım içerisinde karaktersiz diye adlandırılabilecek, rijkaard'ın gidişini hızlandıran futbolculara dişini gösteremeyişi dahi ne yazık ki rijkaard'ı başarısız kılmıştır.

servet çetin ve ayhan akman için birkaç kelime etmeden geçemeyeceğim. önceki yazılarımda bu isimler öven yazılarım oldu mu hatırlamıyorum ancak böyle bir yanlış yapmışsam gerçekten kendimden özür dilerim. servet'in 2001-2002 sezonu diye hatırladığım bir göztepe maçını hatırlarım. o gün çıplak gözle ilk kez izlemiştim 19 yaşındaki bu yıldız adayını. arkadaşla birbirimize bu mu lan yıldız adayı demiştik. bildiğin kalastı o günlerde. sanırım değişen pek bir şey olmamış. üstelik karaktersizlik abidesi olmuş kendisi. rijkaard'a az sallamadım futbolcuları küstürdü diye ancak servet için rijkaard bir melek imiş.

ayhan'a gelince. bu takımın hala parçası olması onun değil sanırım yönetimin suçu. yazık diyorum.

hagi'nin bu periyotta müthiş işler yapmasını kimse beklemiyordu ancak ben yine de bir devrim bekliyordum. oyun şablonunda, oyuncu seçimlerinde vb. ancak rijkaard'ın yaptıklarından pek farklısını göremiyorum sahada.

şu aşamada söylenecek pek fazla söz yok sanırım. keza şimdi herkes atar tutar, ölçer biçer, sallar savurur. bir galatasaraylı olarak sonraki maçlarda istediklerim şunlar:

1.seyirci takıma olan sevgisini dile getirsin ve sadece sevgi tezahüratları yapsın. suskunluğunu bozsun. taraftar bir oluşum bir hareket işine gitsin. ultraslan diriltilsin ve 90 dakika boyunca stadyum inlesin.

2. hagi kadroda büyük bir revizyona gitsin. ayhan, servet gibi adamlar kadro dışı bırakılsın. emre çolak, aydın yılmaz, mehmet batdal gibi oyuncular oynasın hep. takım gençleşsin anlayacağınız.

3. bu yılın artık bittiği itiraf edilsin, bizler de ona göre bir yapılanmanın içine girmiş bir takım görelim sahada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder