2 Kasım 2010 Salı

Barrichello: "Favori Yarışım"

Barrichello "Bu benim favori yarışım: şehri, insanları ve taraftarların yaklaşımlarını seviyorum. Sadece orada olmayı seviyorum ancak günler çabuk geçiyor! Pistin yapısı harika. Bana göre 6 ve 7. virajlar dünyadaki en iyi virajlardan. Interlagosta geçiş yapma noktaları da var ve yağmur ihtimali de her zaman işleri ilginç hale getiriyor."

"Ayarları tutturmak ve iyi bir sıralama geçirmek önemli ancak aracı ayarlamak o kadar kolay değil. Çekişin ve dengenin iyi olması gerekiyor."

"Williams araçları genelde Brezilya'ya uyuyor ve bu yarış için yeni bir motorum var bu yüzden göreceğiz. Aldığım mesajlardan taraftarların burada iyi iş çıkartmamızı istediğini biliyorum ve bunun için zorlayacağız." dedi.

Nico Hulkenberg "Daha önce Brezilya'ya gitmedim ancak herkes iyi olduğunu söylediği için gitmek için sabırsızlanıyorum. Interlagos benim için yeni pistlerden birisi olacak ve takvimdeki saat yönünün tersine olan pistlerden birisi."

"Kore'nin ardından tekrar FW32'ye oturmak ve yarışmak için sabırsızlanıyorum. Bu yarıştan daha fazla puan almayı hedefliyoruz." dedi


Barrichello kendi evinde yarışacak.. Monaco ve Belçika'daki yarışlar haricinde hep finiş gördü ve aracından maksimum verim almaya çalıştı Brezilyalı pilot.. Takım arkadaşı hulkenberg'in hep önünde yer aldı benim gözümde.. İddaa'nın açtığı C Grubu'nda hep sürpriz denemelerimizde yer aldı.. Bu haftasonu da sürpriz değil belki de favori pilotumuz olabilir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder