9 Kasım 2010 Salı

ÇİRKEFİN TAKIMI OLUR MU?


gündüz fener'i meseleyi alevlendirince buradan bir şeyler yazmalıyım diye düşündüm. dünya futbolundaN faal futbol hayatı boyunca çirkef, hırçın, uysal, şakacı vb. olarak tanımlanan binlerce futbolcu gelip geçmiştir. sanıyorum ki bunlar içerisinde ezeli rakipleri en çok kızdıranlar hırçın ve çirkef futbolcular. karakter ayırmadan giydiği forma yüzünden futbolculara sövenleri işin içine katmıyorum.

ben bu konuda renk ayrımı yapmadan tepkinin konulması gerekenlerin tarafındayım. iyi bir galatasaraylı olmama rağmen birçok yazımda tavırlarından hoşlanmadığım galatasaraylı isimlerden bahsetmişimdir. zamanında muhteşem yeteneği ile bizi gururlandırırken yaptığı çirkefçe hareketlerle bizi utandıran hagi'ye de değinmişimdir. ancak bütün bunlar bizlere yaşattıkları mutlulukların ötesine geçemiyor. fenerli için lugano ya da beşiktaşlı için nouma ne ise hagi de galatasaraylı için benzer bir önem taşıyor. bu futbolcuları taraftarları tamamen dışlasın bu adamlar ülkeden atılsın demiyorum ancak bu insanlar çirkefçe ya da hırçınca hareketler yaptıklarında renk gözetmeksizin tepki görmeliydiler. taraftar anlamında diyorum.

tabii söylediklerim bir hayalden öteye gidemiyor. böyle bir spor kültürü bırakın ülkemizi dünya'da da mevcut değil. bu anlamda yetenekli sporcuların bu tip zaaflarını, hırçınlık ve çirkefliklerini çekmek durumundayız. bu buz gibi gerçek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder