28 Kasım 2010 Pazar

DİBE VURMAK BU OLUYOR

daha da dibi olur mu bilemiyorum ama an itibariyle dibi gören bir galatasaray'dan bahsedebiliriz. dipteki çamura saplanıp da küme düşme tehlikesi yaşanırsa onu ayrı değerlendiririz ancak son 20 yılın dibi böyle bir şey olmalı.

galatasaray ve beşiktaş adına bu maçın teknik analizini yapmaya hiç gerek yok. yok galatasaray'ın orta sahası şöyle top yapamamış, yok pino asıl yerinde oynayamamış falan da filan da...

takımın düştüğü durum ortada, önceki yazılarımda da belirttiğim gibi büyük bir revizyon ve altyapıya yöneliş için bu bir fırsat olabilir. keza böyle yıkılışlar bir güzelliğin doğuşunu da getirebiliyor. tabii ki çok zor bir süreç bekliyor galatasaray'ı. eğer gençlere sarılır iyi bir yerli kadro için sabır gösterilebilirse sonraki seneler için bir umudumuz olabilir diyorum ben.


bu sezon için teknik kadrodan tek beklentim kadroda ısrarla, aydın yılmaz, musa, emre çolak, mehmet batdal ve cumhur'un yer bulmasıdır. gençleşsin takım. ayhan servet mustafa sarp'ın hiçbir varlık gösterememesindense bu çocukların rezil olmalarını izlemek daha onurludur.

şimdilik bu kadar ilerleye günlerde uzun uzadıya bir değerlendirme düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder