3 Kasım 2010 Çarşamba

Massa: "2007'de de Yapmıştım"

EFE haber ajansına konuşan Massa: "Eğer durum bana bağlıysa, elbette (yardım edeceğim)"

Almanya GP'de Alonso'ya yol vermesi nedeniyle yoğun bir şekilde eleştiri alan Brezilyalı pilot, Interlagos'ta çok güçlü yarışlar çıkardı ve yine iyi bir yarış ortaya koyabilir.

Massa, Ferrai'nin bütün desteğini Alonso'ya yöneltmesini de anlayışla karşılıyor.

Üç sene önce Raikkonen'in şampiyonluğuna destek veren Massa: "Ben bir profesyonelim. Zaten 2007'de de bunu yapmıştım."

Takım Patronu Stefano Domenicali, bu hafta yaptığı açıklamada Alonso ve Massa'nın 2011'e başlarken takımın gözünde aynı seviyede olacağını ifade etmişti.

Şu ana kadar en iyi takım arkadaşının Alonso olup olmadığı sorusuna Massa: "Hayır. Hepsi aynı şekilde en yüksek seviyede olan üç takım arkadaşım oldu"

"Schumacher hakkında bir şey söylemek istemiyorum. Çünkü kariyeri zaten kendini konuşturuyor. Kimi de mükemmeldi. Üçünü aynı seviyede görüyorum"

"Alonso benden daha iyi bir sezon geçirdi ve daha rekabetçi oldu. En iyi senem değildi, sadece sonuçlar açısından değil, ayrıca sıralamada lastikleri ısıtmada sorunlarım oldu"

"Benim için 2011, 2010'dan daha iyi olacak."

Bunlara ilaveten Globo'ya konuşan Massa, Brezilyalı taraftarların bu hafta sonu Interlagos'taki durumunu anlayışla karşılayacaklarını düşünüyor.

Massa: "Halkın bana her zaman çok iyi davrandığını düşünüyorum. Sadece Almanya öncesinde değil, sonrasında da öyleydi."

"Gazeteciler, hayır. Ama halk, evet, her zaman. Taraftarların harika olacağından eminim. Onlara iyi bir sonuç vermek için elimden geleni yapacağım"


Massa bu açıklamaları ile bir kez daha gönlümü fethetti.. Macaristan'da yaşadığı kaza sonrası kendini bu sene toparlaması bile büyük başarı sayılmalı bence.. Aynen dediği gibi seneye bu seneden daha iyi olacağından benim de hiç şüphem yok.. Haftasonu da olması gerekeni yapıp yol vermesi de icap ederse verecektir.. Şöyle düşünün; futbolda takım arkadaşınız gol kralı olsun diye ona penaltı attırmaz mısınız? Cevap tabii ki evet.. Bu tip durumları normal karşılamak lazım takım sporlarında..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder