3 Kasım 2010 Çarşamba

Hamilton: "Kaybedecek Bir Şeyimiz Yok Ancak Çok Şey Kazanabiliriz"

BBC'ye konuşan Hamilton "Heyecanlıyız. Kazanacak çok şeyimiz var ancak kaybedecek çok fazla şeyimiz yok."

"Genelde herhangi bir sporda, futbloda bile koşuyorsanız ve top sizdeyse kovalamak, kovalanmaktan daha iyidir."

"Son 2 yarışta her şeyimi vereceğim ve kazanabileceğime inanıyorum."

"Eğer inanmasaydım burada oturuyor olmazdım. Evimde bacaklarımı kaldırmış uzanıyor olurdum."

"Takımım asla pes etmeyeceğimi biliyor ve ben de takımıma inanıyorum. son 2 yarış varken hâlâ mücadelenin içerisindeyiz. Hâlâ mümkün." dedi.


Daha önce de belirttim.. Agresif olursa ön tarafı karıştıracağı gibi kendisini de yarış dışına götürecek kadar ileri gidebilir.. Pes etmeyen yapısıyla sezon başında favori pilotumdu ama belli bir yerden sonra olayları fazla abartınca doğru yolu bulup Fernando Alonso'ya geçiş yaptık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder