11 Temmuz 2010 Pazar

KAMİL AHMET: BUCASPOR'UN KAZIM KAZIM'I


yaşadığım şehir olması sebebiyle bucaspor'un kadrosuna şöyle bir baktım. geçen yıldan sadece 9 oyuncu kalmış takımda. en son kaptan yılmaz'ı da göz göze verdiler. yılmaz'ı eşi ve çocuğuyla forum bornova'da gördüm geçen gün. sonra şeyi düşündüm. bu olay bizim ligimize mi özgü acaba. adamlar 1.ligten süper lige takımı çıkarmak için bi taraflarını yırtıyorlar sonrasında teknik heyetten en iyi futbolcularına hepsini revize ediliyor. aynısını buca da yaptı bu yıl. ben buna anlam veremiyorum.

neyse bahsetmek istediğim adam kamil ahmet. kişisel bilgisine bakınca bu gencin west ham'ın ezeli düşmanı milwall'dan geldiğini gördüm. ilgmi çekti. tff.org'ta kendisiyle yapılan bir röportaj'a takıldım sonrasında. ailesinin hali vakti yerinde olmasına rağmen futbol ile uğraşıyormuş bu u-18 milli futbolcumuz. kaka leite'yi hatırlattı bana kendisi. ilgilenenler bu güzel röportajı şuradan okuyabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder