27 Temmuz 2010 Salı

BİZ DAHA İYİSİNİ YAPANA KADAR EN İYİSİ BU MU?


dile kolay 10 yıl oldu. uefa'yı galatasaray'ın kaldırdığı günün ertesini hatırlıyorum da televizyonlarda sakin kafayla yorum yapan birçok spor yazarı aynı fikirde buluşuyorlardı. bir 50 sene daha böyle bir başarıyı görmemiz mümkün değil! Bu bir mucize!!

o günlerde 20'li yaşlarıma merdiven dayamış bendeniz gençlik hülyalarına dalmış bir şekilde ertesi yıl şampiyonlar ligi şampiyonluğu bekliyordum tabii. gerçi inancım öyle kuvvetliymiş ki sami yendeki real maçının devre arasında beni tiye alan arkadaşlara 3-2 bitecek bu maç diye diretebilmiştim. s.barnebau'da real klasiği yaşatmıştı tabii...

sonrasında takım bazında büyük bir düşüş yaşanmaya başlandı. o tarihi günden bu yana 10 seneyi devirdik. fener'in çeyrek finalinden başka elle tutulur bir şey yok. işin ilginci ülkenin gurur kaynağı galatasaray avrupa sahnesinden resmen çekildi. avrupa'nın 1 değil 2 numaralı kupasını kazanacak kadar bile ışık göremedik takımımızda.

2 sene önce uefa'da kadıköy'ü rota tutmuştuk hatırlarsınız. 10 yıl öncesinin o umutlu genci de yoktu tabii ekranın başında ama nedense acaba mı sorusunu sordurmuşlardı bize. hamburg deplasmanı kupa olmasa da yarı final-final için bize göz kırpıyordu. ama gel gelelim hayaller sami yen'e trajik bir maçla gömülüyordu.

geçen sene 10 yıl öncesinin umutlu çocuğunu biraz daha hissetmiştim kendimde. gel gör ki bu kez aynı senaryo madrid'te yazıldı. sami yen'de sona erdi rüya.

bu iki sene de neden olmasını söyletti bana. tabii 2 numaralı kupa için. şampiyonlar ligi maçlarının her birini izlediğimde 40 fırın aradım ekmek için.

bu yıl neler olur diye kuruyorum şimdiden kafamdan. galatasaray'dan umutluyum tabii yine. rijkaard'ın 2. sezonu olması beni ümitlendiriyor. ona güvenim tam. alınan oyuncuların ve eskilerin takım oyununa daha uygun oluşları da beni umutlandırıyor. bu yıl finale yürüyebilir bu takım diyorum. çok büyük takımlar göremiyorum engel teşkil edebilecek. gerçi grupların ardından şampiyonlar liginin 3.lerini de beklemek gerekiyor kesin fikir yansıtabilmek için. beşiktaş'ı da bu yıl iddialı görüyorum avrupa ligi'nde. ve bir ilki görme umudum da artıyor. iki türk takımının avrupa mücadelesi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder