29 Temmuz 2010 Perşembe

HEP AYNI TERANE


şunu temin ederim maç 2-0 da bitseydi benzer şeyler yazacaktım.

öncelikle takım hakkında bir şeylerden bahsetmek istiyorum. 3 sezondur avrupa maçlarında 2-0 üstünlük kurduktan sonra 3-2lik yenilgiler aldık. ya da turu son anda kurtardık. bu gece de aynısı yaşandı. bıktım artık bu rehavetten.

rehavet sadece futbolcularda olsa iyi. ali sami yen taraftarı son 10 yıldır rezili kepazeyi oynuyor. 2-2 iken taraftarın bağırmasını beklemiyorum tabii. coşkulu olmasınıysa hiç. ancak maçların birçoğu arkada bir fon "haydi cimbom haydi cimbom haydeee" böyle kısık seste dakikalarca uyutan bir mod. o da belli ki bir grup var garibanım bağırmaya çalışıyorlar. böyle giderse TTarena'daki maçlarda 1000 kişilik bi grup olur ortada bağırmaya çalışırlar. baya da yankı yapar boş tribünlerde.

bu skor galatasaray'ın avrupa kupalarına ağustos itibariyle havlu atışının belgesi olabilir. keza balkan ülkelerinin deplasmanları isviçrelere, norveçlere benzemez. orada çok ateşli bir grubun- şöyle söyleyelim eski ali sami yen tribünleri gibi- bizi beklediği ortada. orada gol bulmamız gerekiyor artık. kolay gelsin çocuklar!


*** aykut erçetin'in galatasaray kalesi için doğru tercih olup olmadığını bilemiyorum. çok kararsızım. bu adamı bekleyip, alışması için zaman mı tanımak lazım. belki de öyle gerekiyor


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder