7 Temmuz 2010 Çarşamba

HASAN KABZE'NİN AVRUPA MACERASI


hasan için söylenebilecek çok şey var aslında. galatasaray'a geldiğinde liseden (izmir atatürk lisesi)bir arkadaşımın böyle büyük bir camiaya gelmesi-ki taraftarı olduğum takım- beni çok heyecanlandırmıştı. bucaspor altyapısında oynuyordu lisedeyken. okul takımındaydı haliyle. sınıf takımının da kaptanıydı. 9K sınıfındaydı. çeyrek final maçı yapmıştık onlarla 9İ idik biz ve maçı kazanmıştık. ben sağ bektim. hasan'nın tabanıyla bir müdahalesi sonucu ayağım kırılıyordu neredeyse:D o zamanlar da çok yetenekli olduğunu gösteriyordu yukarıda allah var. ama sapına kadar beşiktaşlıydı o da ayrı bir mesele tabii:D daniel amokachi hayranıydı. derslerinde pek başarılı sayılmazdı. yine de izmirin en iyi lisesinden mezun olmuş zeki bir arkadaştır. galatasaray'dayken her maçını ayrı bir gözle izledim t. her golünden sonra herkesten bir fazla sevinmişimdir. hele beşiktaş'a attığı son dakika golü unutulmaz gerçekten. gönderildiğinde de çok üzülmüştüm. izmir'den bir ingilizce öğretmeni ile evlendi. yurtdışında zorlanmayacağını tahmin edebiliyordum. keza kültürlü bir çocuktur. klasik futbolcu profilinden uzaktır kendisi. rubin'den fransa'nın geçtiğimiz yıl çıkış yakalamış bir takımına geçti. orada da şans bulursa yeteneklerini gösterecektir. futbolunun en verimli çağında kabze. tabii son demlere de az kaldı. kafasını kullanır şans da yardım ederse seneye milli takıma dönebilir. kalbimiz tabii ki lisedaşımızla olacak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder