17 Nisan 2010 Cumartesi

HABERTÜRK VERİYOR GAZI

G.Saray küçük takım mı Santos?

"Giovani Dos Santos, Barcelona’dan ayrılmasının ardından takımın 6 kupa birden kazanması ve bu sezon da başarısını sürdürmesini Katalan gazetesi Sport’a yorumladı: Eski takım arkadaşlarımla gurur duyuyorum. Belki ben ayrılmasaydım Barcelona’da işler bu kadar yolunda da gitmeyebilirdi. Hayat bu, böyle şeyler olur. Şimdi en büyük amacım çok çalışıp yeniden büyük bir takıma dönmek."



habertürk de işin suyunu çıkardı artık. sürekli takımla futbolcuların arasını açabilecek manşetler atıyor, uyduruk haberler geçiyor. sivas maçını hatırlayacaksınız,neymiş efendim galatasaray gol yemişmiş, baros takmış kulaklıklarını müzik dinliyor, oralı olmuyormuş. maçın kaçıncı dakikasında çekilmişse bir fotoğrafla süslemişler yazıyı. şimdi de dos santos'a bulaşıyorlar. galatasaray ile barça'yı kıyaslarken tabii ki büyük takım, daha mütevazı takım karşılaştırmasını yapacak adam. neymiş efendim galatasaray büyük değil miymiş, ağzına biber sürerim dos santos senin, allaaaaaaaaaaaaa dos santos ne deddddddddddiiiiiiiiiiiiiii. orta okul muhabbetleri bunlar. adam kızıştırmaca.

habertürk'ün tarzını severdim ancak anladığım kadarıyla bizim ikinci hürriyetimiz olacak bu gazete!!!

2 yorum:

  1. Baros haberine kızıp yazmıştım ben de birşeyler. Gerçekten iyi niyetli olmadıklarını düşünüyorum. Ligtv de Haftanın Renklerine çıkan Serdar Ali Çeliker sanırım hala Spor Müdürleri. O da bayağı bir uğraşmıştı derbiyi seyircisiz oynatmak için o programda. Yakında alırlar nasiplerini, Hürriyet gibi.

    YanıtlaSil
  2. dediğin gibi çok belli oluyor bir şeyler yaratma çabası içinde oldukları. ama umuyorum bu gazlara kimse gelmez

    YanıtlaSil