9 Nisan 2010 Cuma

EL CLASSİCO

Figo'ya atılan o meşhur domuz kafası(adamların işi gücü yok saklamışlar bu kafayı:D)




Benim Barcelona sevgim aslında Real Madrid nefretimden gelir. Atletico Madrid'i sevişimin de sebebi bu aslında. Real Madrid'in büyüklüğünü tartışmak safdillik olacaktır ancak nedense hiçbir zaman tarzını sevmediğim bir takım olmuştur. İnter de öyledir bakın. Bütün yıldızları toplayıp, piyastosla başarı çabasını oldum olası sevmemişimdir.Bizde bir sezonda yüzlerce futbolcu alarak başarı arayan takımları sevmediğim gibi. Barcelona da aynısını yapmıyor mu diyenleriniz varsa bunun Real'e göre çok masumane olduğunu söylemek zorundayım. Tarihlerine bakınca da Real'i sevmemem için bir sürü sebep var. Başta diktatör Franco'nun takımı oluşu bile Real'den tiksinmem için önemli bir sebep.

El Classico denince Figo'nun Barcelona'dan Real'e geçmesi ve Camp Nou'daki ilk maç geliyor aklıma. Figo'yu protesto etmek için sahaya domuz kafası atmışlardı. Beni etkilemişti o maç.

Hafta sonu oynanacak maç Barnebau'da. Geçen sene gibi olur mu acaba maç bilmiyorum ama umarım o kadar keyifli olur. Barcelona ve Messi bu sene için formunun zirvesinde ancak Real'i de yabana atmamalı. Özellikle bizim Eski Beşiktaş'lı Hiquain'in kardeşi mesele gol olunca kale ayrımı yapmıyor. Yeni Raul bana kalırsa kendisi.

Öyle ya da böyle hafta sonu dünya için El Classico zamanı yaşanacak. Keyifle izleyebileceğimiz güzel bir maç olur diye umalım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder