16 Nisan 2010 Cuma

BURSASPOR ŞAMPİYON OLSUN!


dün halamın bıyıkları olsa amcam olurdu tarzında beyin fırtınası gerçekleştirmiştim. planları fenerbahçe ve bursa'nın mağlubiyetine göre yapmıştım. bu akşamki antep maçını da 3 puanla kapadı timsahlar! kaldı geriye 3 hafta...

ben diyorum ki bu dakikadan sonra bursaspor şampiyon olmalıdır. ligimizin buna ihtiyacı da vardır ayrıca.

bursaspor öyle fıs bir şehir takımı değil. bugünkü maçta bunu çok güzel ispatladılar. tahminim başarılı bir bursaspor'un her maçı bugünkü maçtaki görüntülere sahne olabilir. öyle ki başarısız dönemlerinde dahi harika bir taraftar profiline sahiplerdi. bu anlamda kendilerini takdir etmemek mümkün değil. başarıya aç olmanın büyük etkisi var tabii bunda ancak her şeye rağmen futboldan zevk alabilen bir şehir bursa. bursa gibi eskişehirspor'un, trabzonspor'un, izmir'den karşıyaka ve göztepe'nin karakteristik takımlar olarak avrupa liglerinde bizler temsil etmelerini çok isterdim. bunlardan bursaspor bunu başaracak sanırım. bursa'da oynanacak bir şampiyonlar ligi maçını düşünmek dahi keyif verici.

90'larda baliçli, ercümentli, mususili kadroyla müthiş bir hava yakalayan o takımı hatırlıyorum da bursa bir şampiyonluğu çoktan hak etti. inşallah şampiyon olurlar. bunu gerçekten içten söylüyorum. bunu bana söyleten fenerbahçe'dense bursa'yı tercih ederim düşüncesi değil samimiyetimle belirteyim. futbolumuzun kalitesi adına, seyir zevkimiz adına bu tip çıkışlara ihtiyacımız var!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder