18 Ağustos 2009 Salı

SPORCU KARTLARI "bir devrin en hararetli oyunu"


Benim gibi varoşta ya da varoşa yakın kesimlerde küçüklüğünüzü geçirdiyseniz kaldırım taşlarına oturup çokça futbolcu kartı oyununu oynamışsınızdır. Bu oyun çocukluğumun en eğlenceli oyunlarındandı diyebilirim. Bir sürü kartım vardı. Hatırlarsanız oyunda kartların üzerindeki bilgilere göre kazanan ya da kaybeden belli olurdu. 3-4 arkadaş başlardık oynamaya. Sıra kimdeyse öncelikle o söylerdi. Mesela boy derdim ben elimde BAKO varsa. Beşiktaş'ın efsanevi kalecisi oldukça uzundu. Ondan uzun çıkmadığından arkadaşlarımın elindeki kağıdı alırdım. Karşımdakilerde Tanju varsa o zaman transfer ücreti derlerdi tabii. Hiç unutmam 7 milyara transfer olmuşmuş Fener'e. Ee tabii hayal meyal hatırladığımız seneler. Haberlerden bihaberiz o yıllarda. Unutmadığım bir şey varsa o da bu oyunu oynarken çok eğlendiğimdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder