22 Ağustos 2009 Cumartesi

BUCASPOR ÜSTÜNE


Ben Bucaspor taraftarı değilim. Evim neredeyse Buca ilçe sınırları içinde ancak renklerinden dolayı küçüklüğümden beri bu takımla ilgilenmedim. Tabii bu, İzmir temsilcisinin başarısızlığını istemek anlamına gelmiyor. Öyle ki geçtiğimiz sene Bank Asya Birinci Lig'e yükseldiklerinde çok sevinmiştim. İzmir olarak Süper Lig'e yükselmesi muhtemel takımlarımızın şansı 18'de 3'e yükseldi. Bakarsınız 3'ü birden seneye Süper Lig'e çıkarlar-Biri çıksa da olur-

Bucaspor'un kadrosuna şöyle bir baktım. Süper Lig deneyimi olan futbolcularla kadrolarını güçlendirmişler. Zaten altyapısının Türkiye standartlarının üzerinde olan bir kulüp olduğunu biliyordum. Birçok yeteneği altyapısından Türk futboluna kazandırdılar. Ancak Süper Lig için deneyimli oyunculara da ihtiyaç olduğu aşikar. Birkaç yıldır takımda ağabeylik yapan Yılmaz hala kadroda. Erman Güraçar eski Beşiktaşlı, Trabzonsporlu kadroda. İlhan Özbay alınmış Gaziantep'ten. Ve tabii diğer oyuncular. ilk maçta Kocaelispor'u, -geçtiğimiz yıl Galatasaray'ı perişan eden şu takım-4-0 la geçtiler. Gayet iyi bir sonuç. Umarım bu yılın sonunda da İzmirlilere Süper Lig keyfini yaşatabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder