21 Eylül 2010 Salı

PİNO KÜFRÜ HAK ETTİ Mİ?

galatasaray'a transferinin ertesinde pino'nun gollerini ve asistlerini netten izlemek istedim. birkaç golü dışında asistine rastlayamadım. golleri de genelde sağ çizgiden ceza sahasına inerek ve soldaki arkadaşını hiçe sayarak geliyordu. o anda bencil olduğunu düşünmüştüm. bu anlamda keita'nın pino'ya görece bonkör bir sağ açık olduğunu söyleyebilirim.

buca maçından sonra hastalığım yüzünden yorum yazamadım. sıcaklığı geçince de yazılanları tekrar edeyim istemedim ancak maça dair en ilginç detay sanırım mustafa sarp'ın arkadaşına ettiği küfürdü. tepki için sonuna kadar haklıdır diyebiliyorsam da tepkinin bir takım arkadaşına LAN PİNO, PİNOOO A.K senin şeklinde oluşu cidden dikkate şayan. ben bu takımdaki arkadaşlığı sorgularım!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder