12 Eylül 2010 Pazar

FİNAL MAÇININ GÜNAHI OLMAZ

kerem gönlüm dün gecenin ardından bugünü özetleyen bu harika cümleyi kurdu. final maçının günahı olmaz!

dün basketbolu futbol gibi önemli bir spor gören herkes gibi maçı izledim. son iki periyotta maçı tanjevic misali ayakta izleyince bugün bacaklarımın ağrısı beni rahatsız ediyor. sanırım son topta kerem tunçeri ile beraber turnikeyi atmışım:)

0.5 saniye meselesine gelince. doğruyu söylemek gerekirse top oyuncunun eline değer değmez maç biter diye düşünüyordum ancak basketbol öyle bir spor ki eski maçları izleyenler bilecekler abd-sscb maçı vardır 1972'de. her şeyin bittiği anda çok şey değişmiştir. o maç gelmişti aklıma.. vbe tabii fener-trabzon maçı! 0.5 kala deliler gibi sevinen biz, 5 salise sonrasında ağlıyor da olabilirdik.

dün şans yanımızda olmasa da kazanabileceğimizi gösterdik. cidden maç boyunca çember içinden çıkan toplarımızın sayısını hatırlayamıyorum. aksi gibi sırplar en şanslı gecelerini yaşıyorlardı. teodosiç resmen uçarken attığı üçlüğü soktu. keseli denen arkadaş faul çizgisinden sayı atar gibi attı üçlükleri. doğruyu söylemek gerekirse o dakikalarda çözüleceğimizi, farkın giderek açılacağını moralleri yerlerde olan millileri alkışlayarak turnuvaya veda edeceğimizi düşünüyordum. öyle olmadı! iyi ki öyle olmadı!

bu gece neler olur bilemem ama artık çok da önemli değil. final maçına bu rahatlıkla çıkacaklarını düşünüyorum millilerin. zaten ömer onan da böyle diyordu ya bu keyfi yaşayacağız, finalin keyfini diyordu. gerçekten de öyle olacak. kaybedeceğimiz bir şey yok. abd'ninse bir prestiji var kaybedebileceği. haydi 12 dev adam diyorum bu gece de bizi zafere taşı! sokaklara dök!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder