1 Eylül 2010 Çarşamba

ORTAYA KARIŞIK

** misimoviç ve insua nihayet geldiler. takıma büyük katkıları olacağına inanıyorum. tabii gönül sezon öncesi kampına katılsınlar isterdi ama kısmet bugünlereymiş. sonraki hafta sami yen'de görücüye çıkacaklar. hayırlısı diyorum.

** tekke bu saatten sonra beşiktaş'a ne verir tartışılır ancak trabzon taraftarının bu işe çok içerleyeceği kesin.

** fenerbahçeli okan'ı birkaç maç daha izleme fırsatımız olur umarım. cidden yerli bir cafu'ya sahip olabiliriz.

** yobo premier lig tecrübesini kullanarak fener savunmasını toparlayacaktır. bilica'nın çirkeflikleri çekmemek adına güzel bir gelişme.

** galatasaray'ın kalesinde bu sene türk bayrağı dalgalanacak.

**basketbol milli takımımızda bu şampiyonada iki beş var bence. ve ilginçtir ilk defa bu iki beş arasında kalite farkı çok az.

** bursa taraftarını şampiyon oldukları için bin pişman ettiler. lig tv 5 büyükler diye paket yapmış. eskiden olsaydı bursa taraftarı 12.99 ödeyecekti.:D

**dün hıncal uluç'u dinledim. pek sevmesem de adamı dinlerken ikna oluyorum. diyor ki: rijkaard'ın elinde milli takımın 3 as bir yedek beki varken nasıl oluyor da adı sanı duyulmamış,oyuncuları ilk kez avrupa kupası oynayan karpaty maçından sonra defansa adam istedim almadılar diyebiliyor."



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder