4 Eylül 2010 Cumartesi

GALATASARAY'DA TRANSFER BİLMECESİ

galatasaray'da sular durulmuyor. milliyet gazetesinin haberine göre arda'ya atletico madrid tarafından yapılan teklif sahteymiş. doğruyu söylemek gerekirse böyle bir şeyin yapılabileceğini aklım almıyor. koskoca bir kulüp hatır gönül ilişkileri için bir başka kulübe resmi yazı yazabilir mi açıkçası bilemiyorum. böyle bir şey varsa da durum gerçekten çok vahim.

kim ne derse desin arda üzerinden daha çok haber yapılır bu sezon. işler kötü giderse her defasında savunduğum ve takımın idolü haline gelmesi gerektiğine inandığım arda, galatasaray için büyük bir problem haline gelebilir.

adnan polat'ın geçen gün ntv'deki demeçleri başkalarını bilmem ancak bana güven verdi. mali açıdan 2012'ye hazır bir galatasaray için adımların atıldığına inancım tam. başarısızlık da olsa istikrar adına takımın teknik direktörünü asla kovmayacaklarını açıklaması da başka bir artı oldu başkan adına. tabii bu dakikadan sonra gözler polat'ın üzerinde olacaktır. insanlar tükürdüğünü yalayacak mı bakalım diye başkanı an be an takip edeceklerdir. ben de edeceğim.

adnan sezgin'e yapılan protestolar malumunuz. bu satırlardan bir kere olsun kötü bir söz etmedim sezgin'e. edilmesine de karşıyım ne yalan söyleyeyim. geçenlerde demirkol da söyledi. mükemmel bir cv'ye sahip bu adam. bağlantıları muazzam. eğitimi, kariyeri de aslında. galatasaray'a zarar verdiğine de inanmıyorum. tek eksiği sükse yaratacak bir transfer yapamayışıydı misimoviçle bu eksiğini de gidermiştir diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder