13 Eylül 2010 Pazartesi

OYUN KEYİF VERMEDİ

misimoviç ilk maçında 90 dakika oynadı. insua da. insua pek sırıtmadı senelerdir oradaymış gibiydi. kademelerde hata yapmadı. misi içinse değerlendirme yapmak için çok erken. bir tek şey söylenebilir o da ülkemizdeki sert futbola alışması birkaç haftasını alacak. ayağına topu alır almaz müdahale ile karşılaştı. gördüğüm kadarıyla afallattı bu durum misimoviçi.

galatasaray keyif vermedi açık konuşmak gerekiyor. ilk 4 haftada beklediğimiz futbolu bizimkiler değil beşiktaş oynuyor. en azından sami yen de rakip takımı abondene eden bir takım arzuluyorum ben. sanırım herkes aynı fikirde. ancak top kullanma kabiliyeti sınırlı bir orta saha ile bu arzumuzun yakın zamanda gerçekleşebileceğine inanmıyorum.

antep'ten beşiktaş'a top cambazı, yıldız diye gelen ayhan'ı yılların bu kadar basitleştirmesi, sadece koşan baskı yapan bir adam haline getirmesi lucescu'nun suçu olmasa gerek. mustafa sarp da iyi niyetli olmasına rağmen yetenekleri sınırlı bir oyuncu olduğundan ortaya konan futbol kalitesi düşüyor. kewell ve neill'in hırsı hırçınlıkla motivasyon sahibi olma sınırında gidip geliyor. bu hırsları zaman zaman bizi eksik bırakabilir.

sözün özü bugün keyif alamadım maçtan. çok mu şey istiyoruz bilmiyorum ancak yakından takip ettiğim bucaspor'un haftaya izmir'de galatasaray'a 3. yenilgiyi tattırabileceğini düşünüyorum.

taraftar için yine bir parantez açmakta fayda var. maç pazartesi günüydü eyvallah. bu durum seyirci sayısını etkiler ancak yine de tribünlerde gördüğüm büyük boşluklar-17000kişilik bu stad için bile büyük- ikinci devre yerleşeceğimiz yeni evimizde bizi çok üzecek sanırım. bir de maçın bir bölümünde kapalının ayağa kalkmayan fenerli olsun diye bağırdığına şahit olduk. kapalının altındaki tiyatro izleyicileri yine de ayağa kalkmadılar dikkat ettim. bu çağ dışı davete bile muhtaç durumda anladığım kadarıyla sami yen tribünleri... başka tribünleri görüp gıpta etmekten sıkıldım.

1 yorum:

  1. Artık Rijjkard ın da tartısılması gerek ,adamı biz tuttuk kaf dagının tepesine yerlestirdik dokunmuyoruz dokundurtmuyoruz .!Tolunay KAFKAS 18 yasında Orhan Gulle ye,Sota gencecik cocuklara guvenebiliyorsa 90 dk boyunca hicbirsey yapmayan Ayhan+Sarp ikilesine sabır eden Rijjkarda Samiyende demekki Ayhan ve sarpa yuhalama gelecekte ondan sonra oynatmayacak galiba !!!(Bknz Aykut+Jo+Franco)Al kardesim Musayı Cumhuru bırak yenilirsek onlarla yenilelim .!!
    Antalyada yasıyorum TTelekomdan kombine almayı düşünüyorum ama Ayhanı+Sarpı+Serveti izlemek icin almam bu kombineyi .

    YanıtlaSil