10 Eylül 2010 Cuma

BU NASIL İŞ YAHU:))




ben de o flash transferlerle görmüştüm şekerspor'u. seneler evvel süperlig'te oynayan şekerspor olduğunun farkında bile değildim.

dün gebzespor'u yenen göztepe'nin web sayfasına bakıyordum da orada gördüm. beypazarı şekerspor diye bir takım 3. sıradaydı. alla alla dedim bu takım da nereden çıktı. takımın anasayfasına tıkladığımda karşıma o şirin ankara keçisi ve mavi beyaz renkler geldi. bir kez daha şaşırmıştım. etimesgut şekerspor olmuştu size beypazarı şekerspor. önceleri etimesgut belediyesi destek veriyormuş da adı ondan öyleymiş. artık beypazarı belediyesi desteğini esirgemeyecekmiş takımdan.

askerliğimi etimesgut'ta yaptım. haftasonları maçlara götürürlerdi bizi. fena olmuyordu. çarşım olmadığı haftalarda gidiyordum tabii:D takımın az da olsa kaliteli bir taraftar grubu vardı. etimesgut halkınca benimsenmişti takım belli ki. bu KC group takımı çok afedersiniz .öt gibi ortada bırakınca anlaşılan savrulmuşlar. adlarını bile değiştirmişler. bu işler bu kadar kolay mı yahu. bir takımın adı böyle zırt pırt değişir mi?

şekerspor-etimesgut şekerspor- beypazarı şekerspor







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder