12 Ocak 2010 Salı

ÖZGÜRCAN ÖZCAN


Geçen günkü Orduspor-Galatasaray maçını izlerken Galatasaray'ın eskilerini Orduspor'da görünce aklıma geldi nedense Özgürcan Özcan. Haydi İrfan'ı anladım pek de parlak bir oyuncu değil gibi-6 pastan öyle bir vurdu ki maçta dedim iyi olmuş gönderdikleri- , kaleci Fevzi'nin de bir artistlik durumu olmuştu kulübe karşı. Bu Özgürcan'ı neden her yıl kiralık verirler. Takımda striker diye tabir edilecek bir futbolcumuz da yokken hem de. Nonda'ya bir şey olsa, Kewell ya da Keita'yı kullanıyoruz o mevkiide düşünün artık. Ben Özgürcan'ın kaliteli olduğuna inananlardanım,Real Hiquian'a nasıl şans verdiyse Galatasaray'ın da kendi öz evlatlarına biraz daha şans tanıması gerekir diye düşünüyorum. Tecrübelensin diye oralardalar diyenleri duyar gibi oluyorum da bee kardeşim ne tecrübeymiş be! Adam eski kurtlardan oldu bile!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder