24 Ocak 2010 Pazar

BİZ İZMİRLİLERİN ÇEKTİĞİ ÇİLE


2001-2002 sezonundan bu yana İzmir'de bir maç izleyemiyorum. İzmir'de izlediğim son maç Göztepe-Fenerbahçe maçıydı. O maçta Fenerbahçe, Göztepe'ye 5 atmıştı. Fenerbahçe ile 90 dakika dalga geçtiğimizi hatırlıyorum. "Avrupa'ya gittin bizi rezil ettin...." falan diye. Tabii gençlik ateşi:D

Arada 2002-2003 sezonunda Galatasaray-Ankaragücü maçını izlemiştim Ali Sami Yen'de. Ama ondan sonra adeta tık yok. Nasıl özledim bir maç izlemeyi anlatamam. Git 2.ligde maçları izle diyeceksiniz ama Süper Ligin keyfini vermiyor ki. Uzun süredir herhangi bir takımımız Süper Ligde olmadığından adeta maç diyeti yapıyor İzmirliler. Türkiye Kupası finallerini hatırlayın 2 yıldır. Adeta 65 bin kişilik Atatürk Stadyumu balık istifi doldu. Bazen büyük takımlar cezaları nedeniyle İzmir'de maç yapıyor ya sanki ağzımıza bir parmak bal çalıp gidiyorlar gibi geliyor bana. Bu sene Bucaspor'u ve Altay'ı yakından takip ediyorum. Karşıyaka'yı da tabii. Bu üç takımdan en az birinin bu yıl Süper Lig'e çıkması gerekiyor artık. Bucaspor altyapı olarak Ege'nin belki de en iyi takımıdır. Mali anlamda da iyi duruma gelebilirlerse Süper Lige çıkarlar orada da iyi işler yaparlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder