25 Ocak 2010 Pazartesi

MİLANO DERBİSİ


Şu İtalyanlarla benzer yanlarımız o kadar çok ki. Adamlar en az bizim kadar ateşliler. Hele ki derbileri bizimkiler kadar iyi. Roma-Lazio kadar heyecan verici olmasa da İnter-Milan derbisi de keyif veriyor insana. Dünkü maçta da o keyfi alabildim.

Aslında maçı Ronaldinho'dan bir şeyler izleyebilir miyim diye açmıştım ancak umduğumu bulamadım tabii. Diego Milito, CM'de neyse gerçekte de o. Müthiş bir golcü gerçekten ve bunca zaman nerelerdeydi diye insan sormuyor değil.

Laziolu Pandev de alışmış İnter'e. Eto'o nun yokluğunda iyi işler yapıyor.

Sneijder biraz sinirlerine hakim olabilseydi onun da müthiş şutlarını izlemeye devam ederdik diye düşündüm dün gece. İnter yalandan da olsa kendi evinde oynadığı maçı almayı bildi.

Milan, her sene şu Beckham'ı neden alıyor anlamıyorum. Tamam yakışıklı adam da artık eskisi gibi değil ki. Sırf yakışıklılığı için alıyorsa İtalya yakışıklı erkek kaynıyor olmalı.

Milan'daki bir başka mesele ise yaşlı adam fantazisi. 38'lik Favalli'den medet umuyorlar hala.

Neyse dünkü heyecandan sonra darısı bizim derbilerimize diyorum . Böyle stadyumlarda oynanan derbilerin de havası bir başka olur sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder