21 Ocak 2010 Perşembe

BAMBİ "JO"



Pek de arzu ettiğim bir transfer olmadı, yalan söylemeyeceğim. Oysa hayallerimizde Ruud vardı. Onun olması hayalden öte durmuyordu zaten. Jo'yu kendimize katık yapacağız.

Jo'yu CSKA'dan biliyorum. İlk olarak CM'de fark etmiştim. Ama o yıllarda da takımın yıldızı Jo değil, Wagner Love idi. Man City'e rekor bir paraya gidince de aklına yandığım Arapları demiştim. O kadar parayı Arda'ya verselermiş ya.

Şu Brezilyalılar tam bir kara kutu. Lincoln'den çektiğimiz kapris, Elano'nun mevcut durumu vbç. Jo için önyargılarımın tek sebebi. Elano ile Jo'yu benzer futbolcular olarak görüyorum. Biliyorsunuz Elano da Shaktar'da parlayıp-sözde- İngiltere'nin yolunu tutmuş bir Brezilyalıydı. Jo'nun da aynı karaktere sahip bir ligde yıldız olup sonunun hüsran oluşu beni korkutuyor. Ayrıca UEFA'da takımda olmayacak olması da cabası.

Yine de hayırlara vesile olur inşallah diyorum "Bambi" miz. Uzun bacakları ve sık sık düşmesinin adına takılmış bir ad unutmayın Bambi:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder