26 Ocak 2010 Salı

NONDA'NIN PABUCU NEDEN DAMA ATILDI?


Geçenlerde yazmıştım yine yazıyorum. Galatasaray'a şu anda yapılacak yabancı transferi takımın dengelerini alt üst edecektir. Dolayısıyla yararı olacağına inanılan transfer aslında var olan yapıda balyoz etkisi yaratacaktır.

Dos Santos'un transferi kesinleşmiş gibi. İngiliz basını ciddi bir şekilde bunu yazıyor. Anladığım kadarı ile Tottenham yetkilileri ağızlarından kaçırmışlar bu transferi. Neyse ne bu transfer Galatasaray'ın var olan takım içi dengelerini bozacaktır.

Ama bir ihtimal daha var tabii. Yani iyimser yaklaşmak istiyorum. Aslında birçok Galatasaray blogunda, basında Nonda'nın bitmiş gibi gösterilmesine bir anlam veremiyorum. Bu Nonda denen adam ilk sezonunda 11 gol atmış. Sonraki sezonunda 5 golü bulmuş. Bu yıl ise 7 golde. 7 gol az mıdır? El insaf, bu adam daha ne yapsın. Gaziantep maçında iki topa vuramamış da oymuş da buymuş da. Vuruş kabiliyeti, bitiriciliği bu haliyle bile meşhur okçudan kat be kat iyi. Sözün özü Rijkaard Nonda'ya Avrupa yollarında güveniyor olabilir. Dolayısıyla forvet hattının Kewell'dan boşalan kısmı için düşünmüş de olabilir Dos Santos'u. Bu anlamda bu transferin doğru olacağına inanıyor olabilir.

Her şeye rağmen transferin yarardan çok zarar getireceğine inanıyorum ancak Nonda'nın da böyle bir anda bitirilmesi,gözden çıkarılması ağrıma gidiyor açıkçası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder