28 Mart 2010 Pazar

LA LA LAYLAY LAAAYYYYY SALDIR GALAAATASARAYY


hıncal'ın yorumlarına çoğu zaman sinir olsam da galatasaray taraftarı ile ilgili tespitlerine sonuna kadar katılıyorum.

ilk yarıdaki derbiyi de bugünkünü de radyodan takip ettim. aynı radyo hem de trt fm. kadıköydeki maçta spikeri duyamıyordum. ali sami yendeyse tribünleri. neyse sonrasında özetlerde de çok rahat belli oluyor. fenerbahçe seyircisi galatasaray maçlarında resmen bir dakika bile susmuyor. maça öyle konsantreler ki. takımlarının yaptığı her hamlede gürlüyorlar. ara ara kamera seyirciye dönüyordu. bildiğin 7'den 70'e her taraftar ağzından salyalar saça saça bağırıyordu.

kabul edelim beyler, takımı gaza getirebilme yetisi olarak 3. sıradayız. hatta 5. gereksiz 61.dakika seramonisi olmasına rağmen trabzonspor ve hatta bursaspor taraftarı sami yen taraftarına fark atıyor. yok. yok. yani maçlarda takımı sürükleyecek, onları gaza getirebilecek bir gürültü sağlayamıyoruz. bunu ben taaa lise yıllarımdan beri fark ediyorum. bi sürü davulumuz vardı bütün maç dam dam dam dam. eğri oturup doğru konuşalım, kadıköydeki baskının bsini bile kuramıyoruz sami yende. darısı aslantepeye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder