1 Mart 2010 Pazartesi

GALATASARAY 4-1 KASIMPAŞA


Abdelkader Keita'nın bu kadar yararlı bir adam olacağını düşünmüyordum. Ağustos ayındaki yazılarımda da bunu sıklıkla belirtiyordum. Doğruyu söylemek gerekirse bana oldukça bencil bir adam gibi geliyordu ancak bu kadar yetenekli olacağı aklımın ucuna gelmiyordu. Gerçekten büyük bir yetenek ve sanırım seneye elimizde tutarken çok zorlanacağız Keita'yı.

Dos Santos için de geldiği günlerde aynısını düşünüyordum. Gerçi onun rüştünü henüz ispatladığını düşünmüyorum. Bir maçlık Sami Yen performansı ile peşin hüküm vermemek lazım. Yavaş yavaş takıma alışacağı kesin ancak bu alışma süreci umarım sezon sonunu bulmaz. Keza 2 ay sonra Dos Santos ve Jo ile yollar ayrılacak.

Galatasaray'ı birkaç hafta içinde bu kez de kadro şişkinliği meşgul edecektir. Kewell ve Baros'un gelmesi 2 yabancıya tribünün yolunu gösterecek ne yazık ki. Dolayısıyla Rijkaard'ın tatlı bir problemi de olmuş olacak. Sakatlık problemi ne ise şişkinlik problemi de odur bana kalırsa. Pek küçümsenecek bir dert değil yani

Bu hafta itibariyle en yakın takipçimiz Bursaspor oldu. Ertuğrul Sağlam soyadıyla müsemma bir takım kurabilmişse sezon sonuna kadar oralarda takılacaktır. Fenerbahçe'nin bu moral bozukluğunu atlatabileceğini düşünmüyorum. Sami Yen'de Galatasaray'a kaybetmeleri de onlar için dip nokta olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder