25 Mart 2010 Perşembe

DERBİ HATIRALARI


hafta sonu büyük bir kapışma var. türk malı el classico:D bu maçların heyecanı haftalar öncesinden sarar beni. gerçi sadece bu maç için geçerli bu. yani gs-bjk maçında böyle bir gerilim yaşamam. olay gs-fb maçında bilader:D maçın kralı hakikaten.


kendimi bildim bileli gs-fb maçları beni heyecanlandırmıştır. özellikle küçüklüğümdeki bir fb-gs maçından sonra beni kızdıran anamla 1 hafta konuşmadığımı düşünürsek bu heyecanın sebebini anlayabiliyorsunuz sanırım:D tanjulu, rıdvanlı dönemlerden bu yana izlerim bu maçları. çok küçükken izlediklerimde aklımda kalanlar hep kavga dövüş görüntüleri maçlardan:D kaptan yusufun fbli oyuncuları boğazladığını anımsıyorum ama hayal meyal:D ne maçlardı bee:D

derbiyle ilgili bi sürü anım var tabii. bitanesini babamlarla memlekette izlerken yaşadım. o zamanlar teayyeepin sigara yasağı yok. maçları gözlerimiz dumandan yaşarmış bir şekilde of pof halinde izliyoruz. o maçların birinde fenerde o zamanlar jay jay okocha var. sağdan soldan çakıyor:D kalede mehmet diye tüyü bitmemiş bir delikanlı:D 3-1 mi ne düdüklenmiştik. arkadaki amca yürü be çay çay okoça, arrabım benim diye bağırmıştı kulağımın dibinde. nefretim bir kat daha artmıştı:D

sonra o meşhur 6-0 lık maç:D kırk yılda bir dostlarla bi yerde maç izleyelim demiştik. arabayla gittiğimiz mekanda park sıkıntısı vardı. neyse bulduk sonunda bir boşluk. o da ne bir araba bizden önce davrandı. ama pislik yapıp önünü kestik. biz girdik araya:D adam ulan şerefsizler tarzında arabadan bağırınca. hööyttt diye arabadan indik tabii:D eleman allahınızdan bulun ulan deyip kuyruğunu apış arasına sıkıştırdı defoldu gitti. akşamına yediğimiz her golde o dayıyı düşündüm. her gol dayının haksızlığımıza attığı tokat gibi geliyordu. zavallı ortega bile bizi görünce tabancasını doğrultmuştu valla. o maçta serhat'ı da boğa yapmıştık.

ee derbiler böyle izler taşıyor bende. hee hiç mi yenip de keyfe geldiğim günler olmadı. oldu ama ne bileyim yenince öyle büyük bir sevinç yaşamıyorum ben:D yenilince aldığım üzüntü daha büyük oluyor nedense:D

2006'da fener'in denizli'deki hezimeti daha çok heyecanlandırmıştı beni mesela:D trt'den takip ediyordum maçı. erdoğan arıkan'ın yüzünün renkten renge girdiği o akşam unutulmazlarımın arasındadır mesela:D

bunun dışında futbolla ilgili en büyük heyecanımı 2000'de uefa finalinde yaşadım:D allahım heyecandan ve sevinçten boxerla sokağa atlamışım. keza deprem sırasında falan aman üstüme bişiler alayım da çıkayım diyen adam o anda her şeyi unutmuştu. ne büyük keyifti yaa!! nasıl özlüyorum o tarz bi heyecanı anlatamam. hem eskiden toplum olarak daha mı eziktik ne. milli maçlarda kıçı kırık macaristan'ı falan yenerdik. hemen sokaklara dökülürdük. avrupa avrupa duy sesimizi işte buuu türklerin ayak sesleri..... allam ne ezik günlermiş:D gençliğimizde daha bi gaza geliktik:D gerçi normal olan da bu sanırım. düşünsenize her maç 6-7-8 yiyen bir milli takımdan o günlere gelmiştik:D

haftasonu maçı büyük ihtimalle izleyemeyeceğim. radyodan dinlerim sanırım. olsun heyecan vücut için gerekli. radyodan da atakları artık hayal ederim:D sabri'nin dağlara taşlara şutlarını hayal etmeye gerek yok gerçi :D golü bol bir maç olsun:D hır gür olmasın:D 6'lı falan yenelim de

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder