3 Aralık 2010 Cuma

Manchester City vs. Bolton

Geçen haftaki Stoke City maçının güzel bir özetini izledim, eğer City televizyonu yanlı yayın yapmadıysa maçın hâkimi Manchester City gibi gözüktü bana..

Üzerine de geçtiğimiz günlerde oynanan Salzburg maçının geniş özetini izledim.. Mario Balotelli manşetlerde attığı 2 gol yüzünden ama, bence çok bencil ve soğuk tavırları var genel anlamda.. Adam Johnson gerçeğini de Mancini artık görmeli ve bu çocuğa hakettiği süreleri vermeye başlamalı ligdeki maçlarda da..

Hep sistemini eleştirdim Mancini'nin çok defansif kadrosu var diye.. Yaya Toure, De Jong ve Barry birlikte oynuyorlar.. Onlardan birini kesip bir hücumcu fazla oynamalı diyorum hep ama bu 3 isim de sahadayken Fulham karşısındaki güzel futbol ve alınan skor da var sonuçta.. Ben bu kaos denkleminden çıkamıyorum açıkçası, sahaya çıktığında bu takımın güzel futbol oynamasını bekliyorum her City taraftarı gibi..

Açıkçası Bolton'u sezon başında izlemiştim ama son zamanlarda pek takip edemedim.. Manchester City'nin de kendi evinde geçtiğimiz ayı gol atmadan kapattığını söylemek lazım.. Joe Hart'ın da Petr Cech'in arkasından sezonun maçı gol yemeden bitirme açısından ikinci sırada olduğunu okudum.. Elmander benim takip ettiğim sırada yavaş yavaş çıkışa başlamıştı ama sanırım son zamanlarda o formunu iyice yükseltmiş..

Lawro da Balotelli için bir maç çok iyi oynasa da bir sonraki maçta bu adam futbolu biliyor mu acaba diyebiliyorsunuz demiş.. Bu hafta da oynaması bekleniyor ilk 11'de..

Zor maç olacak açıkçası.. Hava şartlarını da düşününce.. Manchester'da hava kesin kar yağışlı olacaktır.. Çimlerin bakımı için anormal para harcayıp, dünya çapında ısıtıcı kullanıp hazırlıyorlar ama maç esnasında kar yağışlı olması, maçın akışını etkileyecektir.. Carlos Tevez hafta arasını dinlenerek geçirdiği için bu zor maçta gol atmasını mutlaka başaracaktır.. S....bahis'te ilk golü atmasına 4.00 oran verilmiş, aklınızda olsun.. Eğer Tevez'in ilk golü atacağına benim gibi siz de inanıyorsanız, maç skoru olarak 2-0 ile kombine edip 17.00 oran yakalamak isteyebilirsiniz.. 2-1 için de oran 29.00 oluyor.. İkisi de değerlendirilebilir gibi geldi bana.. Manchester City'nin ne olursa olsun kazanacağına inanıyorum ama 1.50 az geldi o yüzden 1 gollük farkta iade olacak şekilde 2.30'dan -1 handikap öneriyorum..

1 yorum: