12 Aralık 2010 Pazar

ANKA KUŞU'NUN HİKAYESİNDE OLDUĞU GİBİ OLSUN!

maç saatlerinde istanbul'daydım ki havanın nasıl ayaz ve sinir bozucu olduğuna şahit oldum. bu anlamda seyir zevki yüksek bir maç beklemiyordum. galatasaray'ın iki fark yiyerek yenilmesini de beklemiyordum açıkçası. bu maç bana galatasaray'ın bu sezon istisnasız her maçta "favori olmayan takım" olacağını kesinlikle gösterdi.
haftalardır tribünlerdekiler de yönetimdekiler de ne yapacaklarını bilmez haldeler. keza hagi'nin gelişi ile sanıldı ki her şey "güllük gülistanlık" olacak, zirveye ortak olmuş bir galatasaray izleyeceğiz. malumunuz geçen sürede rijkaard'ın galatasaray'ını dahi mumla arayan bir güruha dönüştük. bunda hagi'nin "büyük bir suç"u olduğuna inanmıyorum. rijkaard'ın geçen haziran'da dile getirdiği ve futbolcular tarafından aforoz edilmesine neden olan "elimdeki malzeme kalitesiz" açıklaması aslına bakarsanız hagi'nin de bahanesi olabilir. ben tamamının kalitesiz olduğuna inanmıyorum ancak özellikle orta sahada yaratıcılığı çok sınırlı oyuncuların kullanılmak zorunda kalışı, forvet hattında hakiki bir "striker"dan mahrum olmak çöküşün nedenleri arasında. tek tek bakıldığında fena futbolculardan kurulmayan galatasaray'ın takım olma yolunda da büyük eksiklikleri olduğu aşikar.
her şeyi üst üste koyduğunuzda kriz yönetimini layıkıyla yönetememiş galatasaray yönetimine patlıyor kabak. benim de "yönetim istifa" diyesim geliyor ancak yönetimde olduğumu hatırlayınca utanıyorum diyebilen yöneticilerin basiretsizliğine rastlıyoruz.
her şey bir tarafa kulübüne ama kredi kartını kullanarak ama ürün satın alarak katkı yapmaya çalışan bendeniz, bir taraftar olarak yıllardır hayalini kurduğumuz stadyumun zevkinin kursağımda kalmasını istemiyorum. galatasaray'ın belki de en mutlu yılı olması gereken dönemde bir enkaz ile yeni stadyuma taşınıyor olmak küllerinden yeniden doğan anka kuşunun hikayesini hatırlatıyor bana. hakiki taraftarların yüreğinde,yenilginin neredeyse kesinleşmesine rağmen uzatmaların son 30 saniyesi beklenirken dahi bitmeyen bir umut vardır ya ben hala o inancı taşıyorum. bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder