14 Aralık 2010 Salı

Motherwell vs. Hearts

Hearts neler yapıyor öyle.. İnanması güç, takip etmesi de müthiş bir şekilde oynuyorlar.. Maçın gollerini izleyebildim sadece.. Maç vakti yayın yoktu, BBC Scotland'dan da geniş özet izleyemedim bu sefer.. Şu var, goller boş değilmiş diyebilirim sizlere.. Organize gelmişler golleri atarken.. JJ bu takımla organize olmayı başardı.. Takdir etmek lazım..

YouTube - Hearts 5 Aberdeen 0

Maç için yorum yaparken aklımdan yine 2-0 geçmişti ama Engin abinin aklıma kurt düşürmesiyle 2-1 olabilir demiştim.. Problem değil, beklenebilir birşeydi antrenör değiştiren takımların reaksiyon vermesi ama JJ ve Hearts bunu çok iyi bir şekilde bertaraf etmişler.. Sadece goller ve yazılan, çizilenlere dayanarak bunları söylüyorum.. Maçın genelini dediğim gibi takip etme fırsatım olmadı..

Bu maçın bir ilginç yanı var açıkçası, bunu belirteyim öncelikle.. 20 Kasım'dan beri maç yapmıyor ki o maçta da St.Mirren ile 1-1 berabere kalmışlardı.. Maçın esas oynanması gereken tarih ise 28 Kasım'dı fakat kar sebebiyle bugüne kadar ertelendi.. Esas ilginçlik ise geçen hafta Aberdeen karşısına çıkan yeni menajer Craig Brown, Motherwell'in eski menajeri.. Motherwell'i ise şu sıralarda genç takım antrenörlerinden Gordon Young maçlara hazırlıyor..

JJ maç öncesinde, 10-11 maç sonra kendi ritmimizi bulmaya başlarız demiştim, bunun doğrulanması beni mutlu ediyor derken, Suso Santana, Andrew Driver ve Lee Wallace'ın da takıma katılmasıyla daha da güçleneceğiz önümüzdeki günlerde demiş.. Biraz fantezi kaçacak ama Hearts ile FM'11 oynarken bu 3 isimden de mütrhiş faydalanmanız gerekiyor.. Belli bir kalitenin üzerindeki isimler bunlar.. Zaten İskoçya Ligi'nde 3-5 tane oyunu değiştirebilecek oyuncunuz ve bir de iyi kaleciniz varsa fark yaratırsınız diğer ekiplere karşı.. Hearts bu anlamda Celtic-Rangers ikilisi ile diğer takımlar arasında sıkışıp kalmış durumda.. Old firm kadar iyi bir kadrosu olmasa da diğer ekiplere nazaran da çok daha iyi bir kadroları var.. JJ de müthiş bir menajer.. Elindekinden maksimum almasını bilen bir isim.. Novikovas'ı sahneye çıkarttı, Driver'ın yokluğunda.. Templeton'ı iyice parlattı Suso Santana yokken..

Godron Young ise aranın kendilerine iyi geldiğini, sezon başındaki Avrupa trafiği sebebiyle takımın fazla yıprandığını, gün geçtikçe daha iyi olacaklarını belirtmiş..

İddaa için az farkla da olsa Hearts favori durumda.. Eşit açıp, çakallık yapıp handikap için Motherwell tarafında olabilirlerdi yine.. Bu durum Hititbet'te mevcut, handikap oynayamadım, single beraberlikte iade aldım o yüzden.. Hearts oranları da yavaş yavaş düşmeye başlamış.. 6.00 oran ile handikaplı Hearts bombalamanızı tavsiye ederim sistem kuponlarında.. Motherwell iç sahada iyi gözükse de, son zamanlarda maç yapmamış olması avantaj gibi görünse de, Hearts formundan birşey eksilmediğini zayıf Aberdeen önünde bizlere gösterdi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder